1) Kilkukrotne zwiększenie zysków
Badania w Polsce i na świecie wykazują, że metamorfoza i co za tym idzie odświeżenie wyglądu hotelu czy pensjonatu zwiększają jego obroty. Jeśli zainwestujesz w poprawę wyglądu swojego obiektu – po krótkim czasie znacząco zwiększysz swoje dochody z tytułu wynajmu. Możliwy jest wzrost zysku nawet o 300%!
2) Zwiększenie liczby klientów
W Polsce w 2021 roku było około 10 tys. turystycznych obiektów noclegowych. Stopień wykorzystania tych miejsc wg GUS wynosił pomiędzy 25 – 30%. Wynika z tego, że konkurencja w branży jest ogromna a potencjał branży nie jest do końca wykorzystywany przez właścicieli. Jeśli dokonasz profesjonalnych zmian w wyglądzie i funkcjonalnościach swojego obiektu konkurencja nie będzie Twoim problemem tylko tłem dla Twojej świetnej oferty. Wyróżnisz się i staniesz wybitny jeśli zadbasz o odpowiedni design i aranżację.
3) Zadowolenie klientów
Zdecydowanie jednym z najważniejszych kryteriów nad którymi pracujesz jest zadowolenie i komfort klienta. Klienci odpoczywają efektywniej w odpowiedniej przestrzeni i klimacie. Wysoki standard obiektu to także jego czystość – a najłatwiej o nią zadbać w dobrze zaprojektowanym i odnowionym wnętrzu. Nic nie poprawia atrakcyjności tak jak estetyczny wygląd wnętrz recepcji oraz pokoi. Niewątpliwie przyjemniej odpoczywać gościom w odnowionych i przemyślanych przestrzeniach. Badania przeprowadzone przez dr Simona Moor’a ( na zlecenie Hotels.com) jednoznacznie wykazały, że największy wpływ na jakość pobytu i samopoczucie klientów ma pozytywny odbiór wnętrz, związany z ludzką psychologią.
4) Wzrost zainteresowania potencjalnych klientów
Aktualnie na rynek konsumencki wchodzi nowe pokolenie – Z. Ma ono zupełnie inne kryteria, oczekiwania i przede wszystkim potrzeby. Są w stanie wydać więcej środków finansowych aby zapewnić sobie komfort i wygodę. Te młode osoby wyszukują obiektów noclegowych w internecie, przeglądają portale oraz social media. Dlatego należy bardzo dbać o wizerunek obiektu i aktualizować treści zamieszczane w sieci. Podróżujący najczęściej wybierają obiekty, które doskonale prezentują się na zdjęciach. Wg portalu Expedia aż 70% klientów dokonuje wyboru w ten sposób.
5) Zdobycie stałych klientów
Kiedy zapewniamy komfortowe warunki odwiedzającym bardzo chętnie wracają oni do miejsc, które przypadły im do gustu. Idealnie jest wypracować sobie znaczną liczbę stałych odwiedzających, wracających z sezonu na sezon oraz rekomendujących nasze usługi innym – rodzinie i znajomym.
6) „Darmowa reklama” w socjal-mediach
W sieci klient „kupuje” obrazek – wyobrażenie. Subiektywnie dokonuje „oceny” i na podstawie swojej wizji dokonuje decyzji zakupowej. Obecnie podróżujący chcą otaczać się piękną, nowoczesną i funkcjonalną przestrzenią. Takich też miejsc szukają w internecie. Warto zamieścić atrakcyjne wizualnie ujęcia na fejbooku czy instagramie. Czasem to wystarczy żeby promować swój obiekt. Dodatkowo mając ciekawe publikacje zwrócimy uwagę popularnych bloggerów czy celebrytów. Ich zainteresowanie pensjonatem czy hotelem przyniesie dużo korzyści – np. barter typu ich darmowy pobyt w zamian za promocję w ich mediach społecznościowych.
7) Oszczędności na marketingu
Poprzez promowanie Twojego hotelu lub pensjonatu przez odwiedzających zaoszczędzisz na marketingu. Klienci sami będą zamieszczać zdjęcia i filmiki w internecie jeśli wnętrza będą ładne i godne prezentacji. Dzięki tej promocji poniesiesz dużo mniejsze wydatki na reklamę.
8) Możliwość dodatkowego zarobku
Obecnie popularne jest wykorzystywanie pomieszczeń hoteli i innych obiektów turystycznych do sesji zdjęciowych. Mogą to być sesje ślubne, biznesowe a także prywatne sesje klientów. Stylowe wnętrza na pewno zainteresują artystów i fotografów do korzystania z Twojej przestrzeni.
9)Traktuj to jako inwestycję na przyszłość.
Przygotuj się na zagrożenia czy potencjalne zastoje w biznesie w przyszłości. Ostatnie lata pokazały jak nieprzewidywalne mogą być realia rynku. Czas przestoju warto potraktować jako czas na wdrożenie zmian, dokonanie rearanżacji i matamorfozy wnętrz. Dlatego wykorzystaj efektywnie ten czas na poprawę swoich usług i odświeżenie wyglądu obiektu.
10) Bezpieczniejsza przyszłość
W aktualnej sytuacji gospodarczo-ekonomicznej tzn. przy szalejącej inflacji i niepewności w branży postaraj się zapewnić jak najlepsze doświadczenia swoim klientom. Zdobądź ich lojalność i zaufanie poprzez zapewnienie im odpowiedniego poziomu relaksu i odpoczynku.
Jeśli chcesz zwiększyć atrakcyjność swojego obiektu noclegowego to zapraszam do kontaktu juanita@innovastudio.pl
Aby dowiedzieć się więcej odwiedź stronę internetową www.innovastudio.pl